Re: [TH] Zmiana architektury i686 -> x86_64 - Kłopoty z oknami w KDE 3.5 - brak dekoracji

Lęcznar Paweł maillistpld w gmail.com
Sob, 29 Lis 2008, 22:24:40 CET

Daniel Dawid Majewski pisze:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Łukasz Maśko i powiedziała :
>
> $ kwin --replace &
> X Error: BadName (named color or font does not exist) 15
>   Major opcode:  45
>   Minor opcode:  0
>   Resource id:  0x2600004
> X Error: BadFont (invalid Font parameter) 7
>   Major opcode:  94
>   Minor opcode:  0
>   Resource id:  0x2600004
> X Error: BadCursor (invalid Cursor parameter) 6
>   Major opcode:  2
>   Minor opcode:  0
>   Resource id:  0x2600005
> [...]
ja miałem takie objawy jak miałem uruchomiony serwer xfs, po usunięciu z
xogra lini odpowiedzialnej za ścieżke do czcionek serwera xfs i po
usunięciu paczki xorg-app-xfs problem zniknął, pozdrawiam