Automontowanie w kde

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Nie, 30 Lis 2008, 13:22:46 CET

Witam

Ostatni mam problem z automontowaniem w kde (3,5 i 4)  a sprawa przedstawia
się następująco. Miałem sobie 1 system PLD th ale w domu dorobiłem się
jeszcze 2 kompów więc starowałem system poprzenosiłem na te 2 kompy
pozmieniałem konfiguracje doinstalowałem sterowniki i wszystko śmigało,
automontowanie na każdej maszynie też.
Później zawsze systematycznie robiłem uaktualnienia z th-main no i po którymś
updajcie przestało działać automontowanie na jednej maszynie, sprawę olałem
po 10 minutach walki bo za dużo tam nie siedzę a na pozostałych 2 maszynach
działało. Postanowiłem na jednej maszynce postawić kde4 no i w wersji 73
spoko działało a jak zrobiłem aktualizację do 81 to przestało. No i teraz się
zastanawiam czego to jest wina?

lshal pokazuje mi pendrive jak go podłączę ale nie wyskakuje magiczne okienko.

Jakieś pomysły jak włączyć to magicznie wyskakujące okienko?

Przemysław Zając
JID: zajac w jabber.org
 GG: 7855838