x86_64 i flash

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 2 Paź 2008, 08:54:11 CEST

Witek Firlej:

> Może inaczej... działa komuś wtyczka na powyższej konfiguracji?

Tak, mi czyli osobie która jest odpowiedzialna za upgrejd;)

# rpm -q iceweasel nspluginwrapper adobe-flash
iceweasel-3.0.1-3.x86_64
nspluginwrapper-1.1.0-1.x86_64
adobe-flash-10.0.0.0-5wla.i686

Ale odkryłem ostatnio pewną przypadłość... nie wiem narazie gdzie leży problem
ale naciąłem się, że wymaga curl-libs dla i686. Jak nie masz to zainstaluj i
powiedz czy działa.

Ewentualnie różnica w wersji nspluginwrapper, iceweasel ale to raczej nie to.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic