Upgrade th do th-ready - problem z zależnościami?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 2 Paź 2008, 22:40:34 CEST

Adam Skowroński napisał(a):
> Usiłowałem zrobić ten upgrade.
> No i próba upgrade'u KDE dała m.in. takie kwiatki:
[...]
> Czy naprawdę muszę instalować sobie język kataloński, żeby zrobić
> upgrade kdesktop?
> A i18n trochę potrzebuję, bo to komp dla dziecka (nie mówcie mi, żeby
> się uczyło języków, w szczególności katalońskiego ;-) )

Zamiast tak, zainstaluj sobie paczki kde-i18n-base i kde-i18n-Polish i
będziesz miał spokój z polskim interfejsem.
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                        GG:   2441498    /\\