[OT] Drukarka laserowa-mono

jwnews w debian.maszyna.pl jwnews w debian.maszyna.pl
Pon, 6 Paź 2008, 20:11:28 CEST

Cześć,

znajoma prosiła mnie, o znalezienie drukarki laserowej-mono. Na desktopie
ma Debiana, co za tym idzie:
1) Najlepiej żeby drukarka miała wsparcie w CUPSie od ręki
2) Cena: do ok 400zł, jest nauczycielką polskiego.. wiadomo jakie zarobki
3) Dobrze żeby beben i toner były osobno... te zintegrowane najczęściej sa
cholernie drogie w eksploatacji

Do tej pory używała OKI 14ex i nie było najmnijeszych problemów.
Sam w pracy mam Samsunga, kupiłem bo Samsung wspiera linuksa... ale miałem
z tym wpsarciem niezłe problemy, i sporo googlania, zanim odpaliłem mojego
scx-4720 pod PLD. Nie mówiąc o tym, że beben ma jakiegoś cholernego chipa,
który po iluśtam stronach nie pozwala drukować, chociaż wydruk jest nadal
dobry(przynajmniej dla mnie;>)
OKI, przynajmnije te nowe chyba odpadają, ceny zaczynają się od ponad 600zł.

Jeśli ktoś się borykał z kupnem podobnego sprzętu, będę wdzięczny za każdą
podpowiedź.

Jan Wideł