[OT] Drukarka laserowa-mono

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pon, 6 Paź 2008, 22:41:13 CEST

Dnia poniedziałek 06 października 2008, jwnews w debian.maszyna.pl napisał:
> Cześć,
>
> znajoma prosiła mnie, o znalezienie drukarki laserowej-mono. Na desktopie
> ma Debiana, co za tym idzie:
> 1) Najlepiej żeby drukarka miała wsparcie w CUPSie od ręki
> 2) Cena: do ok 400zł, jest nauczycielką polskiego.. wiadomo jakie zarobki
> 3) Dobrze żeby beben i toner były osobno... te zintegrowane najczęściej sa
> cholernie drogie w eksploatacji
>
> Do tej pory używała OKI 14ex i nie było najmnijeszych problemów.
> Sam w pracy mam Samsunga, kupiłem bo Samsung wspiera linuksa... ale miałem
> [...]

Lexmark E232. Konstrukcja z 2005 roku, ale powinna nadal być dostępna i to
dużo taniej niż wtedy, ew. jakaś bezpośrednia kontynuacja. Swego czasu trochę
o tej drukarce napisałem, myślę że to odpowie na wszystkie twoje pytania:
http://enleth.jogger.pl/2005/08/01/lexmark-e232/

Obecnie ma przebieg koło 25k stron i nadal działa bardzo dobrze.

Pozdrawiam,
--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl