Jak przejsc z Ac do Th

Grzegorz Rajda mellonedain w gmail.com
Śro, 8 Paź 2008, 00:04:07 CEST

Witam!

> Tyle że to nie desktop, a taki mały serwerek. ;)
> Znaczy poczta, kilka www i mysql.

KDE to tylko przykład.

> Według rpm-a mam 728 pakietów zainstalowanych z Ac.
> Czy jedyna metoda to instalowanie, pakiet po pakiecie,
> lub klon Ac i upgrade opisany w tym wątku?

--upgrade-dist to podstawa, a potem trzeba znaleźć, które pakiety są
zainstalowane bez pełnych zależności, tych, które są z ac (w tym
określenie zamienników w TH). Poldek sam się nie o wszystko pluje,
ponieważ niektóre pakiety w ac są w wyższych wersjach (o tak, zdarza
się), niektóre w tych samych, a jeszcze inne spełniają wymagania
pakietów z Th (np. shadow) co utrudnia ich proste usunięcie poldkiem:
install --reinstall

Instalowanie pakiet po pakiecie nie jest dobrą metodą gwarantuję (chyba,
że ktoś lubi tak się bawić później z zależnościami). Sam ułatwiłem sobie
tę zabawę prostym porównaniem dwóch plików, wygenerowanych kolejno tak:
poldek --shcmd="lli *" > pakiety_zainstalowane.txt
poldek --shcmd="ls *" > pakiety_z_repo_th.txt

Przez porównaniem w diffie konieczne jest jeszcze drobne przetworzenie
tych plików aby uzyskać jednakowo posortowane jedynie nazwy pakietów
i/lub wersje. Jak kto uważa :)

--
Pozdrawiam,
Grzegorz