Wirtualne pulpity compiza i pasek zadan, konfiguracja compiza

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Śro, 8 Paź 2008, 14:14:06 CEST

Witam,

po niedlugich poszukiwaniach w poldku udalo mi sie dojsc do tego jak uruchomic
sobie tzw. 'efekty pulpitu'. Niestety wyglada na to, ze na kazdy wirtualny
pulpet ustawiony w KDE, compiz dodaje jeszcze trzy. Przy ustawionych 4
pulpitach w KDE mam lacznie 16....

Do tego na pasku zadan pokazuja mi sie programy ze wszystkich pulpitow choc
ustawilem ze maja byc widoczne tylko z aktywnego.

Szukalem troche  na google ale jedyne co znalazlem to, ze mam zainstalowac
sobie 'kicker-compiz', tyle ze to bylo forum Mandrivy. Takiej paczki u nas
nie znalazlem ale search *kick*comp* -a w poldku tez nie dalo zadnych
rezultatow.

To byla sprawa 1, sprawa 2 to jak w KDE sie konfiguruje compiza? Mam na mysli
bardziej zaawansowane opcje niz te, ktore moze ustawic za pomoca Compiz
Fuzion Icon. Doinstalowalem jakies pluginy w poldku ale nie moge nigdzie
znalezc opcji wlaczenia/wylaczenia ich.

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka