AC - już skazane na stare kernele?

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 10 Paź 2008, 01:54:44 CEST

Mniej wiecej Thu, Oct 09, 2008 at 06:23:13PM +0200, zainteresowany Jacek Osiecki rzekl:

> Coś w tym jest, bo właśnie tenże 2.6.26.3 nie działał :)
> Straciłem cały dzień próbując dojść, czemu nie chce mi zdalny serwer
> wystartować. Potem dopiero znalazłem jakieś raporty że ludziom wyskakuje
> panic przy starcie kernela z grsecurity. Po wywaleniu grsecurity poszło
> gładko, potem wróciłem do 2.6.19.2+grsecurity które też działa prawidłowo.

Hmm, ale ja sprawdzałem różne kombinacje (kernel kompilowany na th, a
odpalony na ac, ac/ac, th/th) i działało. Sprawdzałem dokładnie, bo
zgłaszałem błąd w poprzedniej wersji warunku na binutils. Przy okazji -
kernele kompilowane na th bez problemu działają z ac, conajmniej od
2.6.22 (pax-grsec), bo mam taką maszynę z uptimem 240 dni.

> Widzę że w ac-test są binutils w wersji 2.18 - chyba się pokuszę o
> sprawdzenie. Najpierw wywalę warunek i przekompiluję z binutilsami
> bieżącymi a jeśli nie ruszy - spróbuję z 2.18 z test.

A nie lepiej przechodzić na th? Ac jest prawie-stabilne. :-/

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%