Polskie litery KDE Keyboard tool przy logowaniu z Xservera Th do workstacji Ac

Pią, 10 Paź 2008, 11:11:24 CEST

Mam zestaw komputerów robiących za Xterminale do workstacji po XDMCP.
Polskie literki (KDE Keyboard tool ) działają b. dobrze w tym układzie.

Jednak gdy próbuje zrobić to samo na świeżo postawionym Th (Xterminal /
workstacje) to zamiast ładnej ikonki w pasku mam "ERR" i oczywiście
pl-literki nie działają.
Zarówno gdy loguje się z Xservera Th do Ac jak i z Xservera Ac do Th.

Natomiast gdy z Th loguje się do Th aplikacja zdaje się działać (nie jestem
pewien czy to na pewno to samo bo robie remote login do localhosta)

Ktoś ma pomysł co może być przyczyną ?
Czy po prostu "tak musi byc" ?

Z góry dziękuje za podpowiedzi czy uwagi !

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,