Re: AC - już skazane na stare kernele?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 10 Paź 2008, 14:41:26 CEST

On Fri, 10 Oct 2008, Andrzej Zawadzki wrote:

> Też kiedyś nie lubiłem initrd ;-)
> ale... właśnie - sprzęt się zmienia i wystarczy wygenerować nowe initrd,
> i działa.
> Obchodzisz się bez kompilowania kernela.

Tylko po co mi initrd, jeśli system stawiam raz, sprzęt się NIGDY nie zmieni
(sprzęt w zdalnej serwerowni)? Jak już, to zmienię serwer na nowy - a wtedy
to kompilacja kernela z reguły jest najmniejszym problemem :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"