serwery.. - kernel + IMQ

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Sob, 11 Paź 2008, 22:33:35 CEST

Sunday 14 of September 2008 19:08:25 Przemysław Backiel napisał(a):

> w swietle tego ze ktos ma problemy z IMQ na Th na nowszym kernelu :)

jedna lata rozwiazuje sprawe - wlasnie testuje :)
http://www.linuximq.net/patchs/linux-2.6.25-imq5.diff

prawie sie naklada - drobna kosmetyka dla hunka  Makefile i bedzie ok

poniewaz akurat w jajku ja sie nie czuje na silach wiec prosze o kogos znajacego temat o uaktualnienie tej laty

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń