martwe tty

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 15 Paź 2008, 10:02:27 CEST

Wieslaw Kierbedz nagli:

> Miałeś słusznom racje.
>
> Startx nie blokuje - wywalało się z powodu braku hal'a.
> Pewnie powinien być w Requires xorg-app-startx, czy coś tam.
> To gdm ewidentnie blokuje tty, mimo, że ma ustawione FirstVT=9.
> Trudno.
> Pewnie na razie czeka mnie właśnie jakieś .xinitrc.

Dalsze obserwacje, to że nie odpalają się w ogóle konsole 7 i 8.
Również na runlevel 3.
GDM sam w sobie nie blokuje.
Raczej init script  gdm.
Blokuje wszystko oprócz tty1.
Hm.
Właśnie mi przyszło do łba, żeby dla testu ustawić na innych noclear jak
na pierwszym.
Ale to wieczorem.
Naprawdę u nikogo więcej takie hocki się nie dzieją?
--
WK