cos jakby chroty, namiasta wirtualizacji :)

Adam Golebiowski adamg w pld-linux.org
Śro, 15 Paź 2008, 17:37:28 CEST

On Wednesday 15 October 2008, Przemysław Backiel wrote:
> Witam,
>
> mam taki problemik..
> chcialbym na jednej maszynie
> postawić chroot w ktorym będą www/mysql dla userów
> ale tak, by mi nie załatwili maszyny (na niej tez bede miał inne aplikacje)
>
> i wymysliłem, ze postawie główny system
> a potem chroot
> i w chroocie bede odpalał usługi dla klientów
>
> na serwerze, de fakto będą:
> http/chroot http
> mysql/chroot mysql
> ftp/chhroot ftp
>
> pytanie:
> [...]

Rozwiązań wiele, w Twoim przypadku dobrym rozwiązaniem mogą okazać się
vservery (http://www.pld-linux.org/Docs/Vserver)

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.