iceweasel i zwisy

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 15 Paź 2008, 20:14:26 CEST

Dnia środa, 15 października 2008, croolyc napisał:
> a mi sie wiesza przez flash raczej
> bo na operze tez trzaski jak z youtube otworze 4-5 filmow w zakladkach
> /sprawdzcie jak u was/
> w iceweasel moga probemem byc rowniez wytczki
[...]
Mi na jednej maszynce (laptop, i686 z grafiką Intela) Flash działa poprawnie
(no, czasami pod komquerorem się wywraca, ale pod iceweaselem jest OK). A
na innej (desktop, też i686 ale z NVidią) najpierw miałem problem -
praktycznie każde uruchomienie flasha = zwis, ale po którymś update
wszystko zaczęło działać stabilnie. Teraz na obu mam TH+ready+test,
wszystkie najnowsze paczki.