Th: TV

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Czw, 16 Paź 2008, 20:49:37 CEST

Witam,

	Do tej pory używałem xawtv pod AC ale teraz używam Th.
Skompilowałem xawtv pod Th ale działa nie najlepiej. Są problemy z
obsługą dźwięku, mam monitor 1600x1200 i xawtv w trybie
pełnoekranowym wyświetla obraz w rozdzielczości 800x600 (mniej -
więcej). W związku z tym chciałem spytać co polecacie? Szukam
jakiegoś prostego programiku do oglądania TV. Od razy powiem, że
_nie_ używam gnome ani kde i nie chciał bym instalować tego typu
bibliotek. Generalnie im prostszy program tym lepiej.

Pzdr.

Grześ