Bank BPH i Iceweasel - podpisywanie przelewów...

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 18 Paź 2008, 11:32:41 CEST

On Fri, 15 August 2008 14:14:35 +0200, Dariusz Laskowski wrote:

[...]

> Nie no, w IE jest jakoś inaczej... W każdym razie do IE zainstalowałem
> rozszerzenie po 08 sierpnia, czyli już po komunikacie na stronach banku,
> czyli w pewnym sensie działa poprawnie "na tych nowych plikach".

> To akurat wolałbym zostawić sobie na sam koniec, a najlepiej
> jakby dało się tego w ogóle uniknąć, bo...

[...]

No i dało się uniknąć... "Samo" się naprawiło.
Uff. Można zakończyć tego mini bloga... :-)

--
Dariusz Laskowski    Obserwując informatyzację urzędów, wypada się
darlas at post.pl    cieszyć, że prawa natury działają niezależnie