Problem przy instalacji PLD-ac z rescueCD

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Nie, 19 Paź 2008, 14:48:05 CEST

On Sunday 19 of October 2008 14:37:23 Krystian Tyczyński wrote:
> Titanium to dobra wersja dla maszyn produkcyjnych?
Moim zdaniem tak. Jednak pamiętaj, że jest to wersja nieoficjalna.
Poczytaj sobie więcej tutaj: http://pld-linux.org/Titanium

> Czy jest gdzies jakies howto dla instalacji Ti?
Instalacja nie różni się specjalnie od instalacji ac. Ja zazwyczaj instaluję
tak:

Rozpakowuję chroot z ftp://ftp.pld-linux.org/people/hawk/cri/chroots, robię
upgrade *, doinstalowuję gruba oraz pakiety związane z LVMem, dopisuję
odpowiednie moduły do /etc/sysconfig/geninitrd (przykładowo tak:
PREMODS="reiserfs dm-mod ahci ide-disk ide-core ata-piix sd-mod scsi-mod
libata")
poprawiam menu.lst, fstab, mtab, potem instaluję gruba w mbr, reboot i gotowe.

Następnie zirytowany stwierdzam, że jak zawsze zapomniałem ustawić hasła
roota, zatem znowu rescuecd (-:

--
Pozdrawiam,
Paweł