Problem przy instalacji PLD-ac z rescueCD

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 19 Paź 2008, 15:58:35 CEST

Dnia 2008-10-19, nie o godzinie 15:36 +0200, Krystian Tyczyński pisze:

> Tak wlasnie dawalem bez /boot
/proc i /dev nie zapomniałeś podbindować do /pldroot ?
komunikat "File not found" pewnie wcześniej podaje o jaki plik chodzi...
mógłbyś podać cały komunikat?
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl