Bank BPH i Iceweasel - podpisywanie przelewów...

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 20 Paź 2008, 15:10:22 CEST

On Monday 20 of October 2008 15:06:52 Daniel Mróz wrote:

> Eeee... Od kilku lat siedzę w Multibanku. Nigdy nie miałem problemów
> przez Internet pod Linuksem. Żadnej javy. Czysty xhtml(?), js i css.
> Wszystko śmiga bez problemów.

Zgadza się. Bo najprostsze rozwiązania są najelpsze. Podobnie sprawa się ma z
mBankiem.

Przy okazji {m,multi}bank ma jedyny znany mi system do handlowania akcjami,
który działa pod linuksem - aplet javy zamiast jakiś syfów wymagających IE
jak w innych domach maklerskich.

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski