Problem przy instalacji PLD-ac z rescueCD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 20 Paź 2008, 19:42:42 CEST

On Mon, 20 Oct 2008, Marcin Krol wrote:

> Da sie, da. Ja na VMware Workstation 5.x instaluje bez problemow. Dziala
> out of the box, zadnej magii nie trzeba.

Dziwne to OOTB, jak nie potrafił załadować żadnego sterownika CDromu...
Skutek taki że niczego się nie dało zainstalować - załadowało sterowniki do
karty sieciowej, ale co z tego jak i tak wymagane były moduły z
niedostępnego CD.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"