[Th-devel] Dzisiejszy xorg-driver-video-intel-2.5.0-1

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 22 Paź 2008, 09:36:18 CEST

Dnia środa, 22 października 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> 08:27 < anholt> oh, man, this is the scariest xorg.conf ever.
> 08:27 < anholt>         Option          "RenderAccel"           "true"
> <-- this option doesn't even exist. 08:27 < anholt>       Option
> "PageFlip"              "true" <-- run.  away. 08:27 < anholt>

Tu się zgadzam, ale to nie przeszkadza - opcje są pomijane.

> Option          "AccelMethod"           "XAA" <-- you thought you were
> going to get render accel with this?
>
> EXA panie, EXA.

A tutaj jest tak, że jeśli się włączy EXA z MigrationHeuristic "greedy", to
np. compiz robi z ekranu totalną sieczkę (na prawdę totalną, jedyne co
widać to kursor i wybiórczo ikonki), natomiast bez MigrationHeuristic (czyli
domyślne "always") oraz przy "smart" robi się dziwne coś z czcionkami:
http://yen.ipipan.waw.pl/~ed/EXA_always.jpg,
http://yen.ipipan.waw.pl/~ed/EXA_smart.jpg
I tak było od zawsze (czyli od czerwca, od kiedy mam tego laptopa).

Natomiast na XAA, chociaż jest stare i nierozwijane, zarówno compiz, jak i
wszystko inne działa. Co prawda compiza nie używam, ale świadomość, że
działa podpowiada, że inne rzeczy też będą działać, natomiast na EXA wcale
nie muszą.