Re: Mały, cichy i tani komputerek

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Śro, 22 Paź 2008, 19:36:16 CEST

> Mam PC z PLD, który działa jako serwer WWW, SMTP, POP3, IMAP4, DNS itd.
> dla paru domen o znikomym obciążeniu. Obecnie jest to Duron 650, 384MB
> RAM i dyski 120GB i 700GB. I całkiem nieźle sobie radzi.

Osobisice moge polecic FS e620, niestety w tej chwili sa tylko e600 na
alledrogo http://www.allegro.pl/search.php?string=e600&category=2&category=486
E620 pojawiaja sie od czasu do czasu. Na priv moge podac namiary na
sprzedawce u ktorego kupilem.

e620 rozni sie tym ze ma juz pamieci ddr2 i nowszy chipset a kosztuje
prawie tyle samo co e600. Zajmuje bardzo malo miejsca (mniej niz dell czy hp w obudowach sff) i jest
baaardzo cichy w porownaniu ze skladakami.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc