Filmik z PackageKitem

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 22 Paź 2008, 20:25:26 CEST

Kamil Dziedzic:
> Pawel Kwiatkowski:

Budowanie też nie działa;)

configure: error: --with-security-framework explicitly required when not using
PolicyKit or RBAC
błąd: Błędny status wyjścia z /tmp/rpm-tmp.58763 (%build)

Brakuje mu podczas budowania /usr/bin/polkit-action które jest w PolicyKit

I teraz nie wiem czy PackageKit powinien mieć BR: PolicyKit, czy może
PolicyKit-devel powinien mieć R: PolicyKit a może jeszcze inaczej?

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic