Problem z db po instalacji PLD Ti z rescuecd

Pawel Dlugosz pawel w dlugosz.eu
Czw, 23 Paź 2008, 09:25:14 CEST

Cześć.

Krystian Tyczyński pisze:
> Witam.
>
> Czy mial ktos rowniez problem z baza paczek po instalacji PLD Ti z
> rescuecd wersja 2.95 i 2.90?

Już Ci na ircu pisałem, że z RCD > 2.90 nie ma sensu
instalować Ti, bo rozwali Ci się baza rpm (różne wersje db).

> Wszystko sie instaluje bez bledow ale jak sie przechrootuje na
> zainstalowany OS to poldek mi wyrzuca blad z baza paczek db... nie mam
> tutaj przed soba komunikatu ale pewnie niektorzy z Was wiedza o co chodzi...
> Jak sobie z tym poradzic?

Już podawano tu rozwiązanie, wystarczyło przejrzeć archiwum.
W skrócie: zajrzyj do /var/cache/hrmib i stwórz sobie na tej
podstawie listę zainstalowanych pakietów.

Następnie poldkiem"zregeneruj" bazę rpm:
poldek --install --justdb --pset=/lista/pakietów/z/hrmib

--
Paweł (duddits) Długosz
.::http://dlugosz.eu::.