Th: TV

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Czw, 23 Paź 2008, 10:11:02 CEST

23/10/2008, "Grzesiek Sójka" <pld w pfu.pl> napisał/a:

> (...) obraz jest opóźniony w stosunku do dźwięku.
> Są do tego jakieś ustawienia??

w jaki sposob przesylasz dzwiek z karty tv na wyjscie audio?
jak to zle zrobisz, to bedzie sie rozjezdzac i rwac.
u mnie doskonale sprawdza sie sekwencja:

$ arecord -D hw:1,0 -r 32000 -c 2 -f S16_LE \
   | sox -q -c 2 -r 32000 -t wav - -t alsa hw:0,0 &
$ tvtime

gdy probowalem puscic dzwiek prosto z arecord na aplay,
to po kilku minutach juz dzwiek odplywal od obrazu,
a na konsoli aplay sypal bledami w stylu 'buffer underrun'.