Problem z db po instalacji PLD Ti z rescuecd

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Czw, 23 Paź 2008, 15:10:46 CEST

2008/10/23 Krystian Tyczyński <krystian w kolobrzeg.com.pl>:

> Chyba trzeba ustawic crisource...

Brawo!
Szkoda, ze nie przeczytałes wczesniej mana do cri

::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.
::  http://grizz.pl  ::  http://grizz.firlej.org  ::  jid: grizz//jabster.pl  ::