Jakiego urządzenia potrzebuję (sieć)

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 23 Paź 2008, 15:40:01 CEST

On Wed, Oct 22, 2008 at 06:16:03PM +0200, Remigiusz Enleth Marcinkiewicz wrote:
> WRT54GL z załadowanym firmware OpenWRT. Sprawdzi się z powodzeniem w obu tych
> konfiguracjach.

Świetnie, dzięki za podpowiedź. Poczytałem o nim i pewnie go kupię w
sobotę.

Przy okazji natknąłem się na informacje o technologii "SpeedBooster"
stosowanej w niektórych routerach linksysa (i pod innymi nazwami w
produktach innych firm).

Czy warto wybrać urządzenie ze wsparciem dla tej technologii? Z tego co
wyszukałem w sieci wersja WRT54GS, która właśnie ma SpeedBoostera ma
również mniej RAM i flash i nie da się na niej zainstalować Linuxa. Za
to jest tańsza.

Przeczytałem manual do WRT54GL i wydaje mi się że wystarczy mi to co
zapewnia oryginalny firmware. Tyle że w angielskiej wikipedii jest
informacja że zdarza mu się przywiesić. Czy to faktycznie się zdarza?

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--