Re: Jakiego urządzenia potrzebuję (sieć)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 23 Paź 2008, 16:56:11 CEST

On Thu, 23 Oct 2008, Michal Kochanowicz wrote:

> Świetnie, dzięki za podpowiedź. Poczytałem o nim i pewnie go kupię w
> sobotę.

[...]

> Przeczytałem manual do WRT54GL i wydaje mi się że wystarczy mi to co
> zapewnia oryginalny firmware. Tyle że w angielskiej wikipedii jest
> informacja że zdarza mu się przywiesić. Czy to faktycznie się zdarza?

Przede wszystkim oryginalny soft Linksysa nie umie przypisać stałych adresów
IP dla MACów. Z innych wad - obsługuje bodajże tylko dyndns (DD-WRT i
podobne obsługują całą paletę tego typu serwisów)...
A przede wszystkim - jak już się ma DD-WRT/OpenWRT/Opentomato to już nikt
Cię nie przekona do powrotu do starego softu linksysa :) możliwość logowania
się na ssh, dowolnie konfigurowalne vlany, działanie w trybie bridge'a wifi,
możliwość stworzenia kilku wirtualnych sieci wifi z różnymi uprawnieniami
itd...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"