Problem z kdevelop i uprawnieniami

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Pon, 27 Paź 2008, 10:16:41 CET

Witam,

jako, że jestem klikaczem, zainstalowałem sobie Kdeveop. Niestety nie mogę
zbudować mojego programu bo Kdevelop mówi:

/bin/sh: /home/users/sylwek/Dokumenty/szkola/PKIK/zad1/zad1/configure: cannot
execute - Permission denied

kiedy wchodzę tam i ręcznie wywołuję configure to:

[sylwek w pldmachine zad1]$ ./configure
bash: ./configure: /bin/sh: zły interpreter: Brak dostępu

[sylwek w pldmachine zad1]$ bash ./configure
checking for a BSD-compatible install... /usr/bin/install -c
checking whether build environment is sane... yes
....itp...itd....działa......

Jak to naprawić?
Pomińmy proszę fakt, że to jest tak prosty program, że nie trzeba do niego
żadnego makefile ani tym podobnych. Chciałbym aby kdevelop mi po prostu
działał bez względu na to jaki program piszę a nie umiem go do tgo zmusić.

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka