ruter BGP, nowa maszyna

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pon, 27 Paź 2008, 15:41:37 CET

Przemysław Backiel wrote:
>>> czy ktoś ma Th i quagge?
>> jeszcze nie, ale juz wkrotce.
> define #wkrotce

to juz zalezy od tego kiedy mi drugi dostawca lacze zestawi.
teps'a powiedziala "do kilku miesiecy" (bo musza zrobic przekop pod
droga o statusie wojewodzkiej - pozwolenia). jestem na etapie wywiadu
technicznego od innych dostawocow, i jesli przedstawia sesnowna oferte,
to pewnie i tak kilka tygdnii czekania.

> :)
> nie chce byc beta testerem :)

az takim chyba nie bedzeisz. z tego co czytalem quagga ma identyczny
interfejs i skladnie polecen jak routery cisco, a opisow konfiguracji
bgp pod cisco dla dwoch operatorow, jest na necie od groma.

aha. modul do tego kontrolera nazywa sie cciss.
dyski wykrywa jako /dev/cciss/c0d0p1 (pierwszy raid, pierwsza partycja)
/dev/cciss/c0d1p2 (drugi raid, druga partycja)
itd....

tak ze sie nie zdziw jak nie zoabczysz w systemie zadnego /dev/sdX :)

chyba ciezko bedzie, poza tym np. w dell'ach trzeba dodatkowo placic za
ta karte zarzadzajaca.

> pierwszy "Serwer" i pierwszy styk z iLO :)
> opis wyglada ładnie :)

dostep do tego dziala po HTTPS i pozniej remote konsola po activeX'ie
albo po javie. to tak dla twojej wiadomosci.

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ a.rdest()infomex()pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-