Co ze stabilnoscia AC??

Paweł Muszynski pmuch w zamek.szczecin.pl
Wto, 28 Paź 2008, 13:06:09 CET

marteen pisze:

> To w takim razie jaka jest gwarancja ze dzisiaj instaluje serwer a za chwile po upgade wysypie sie i trzeba robic reinstalke?

Myślę, że cała masa użytkowników PLD ma na produkcyjnych serwerach AC.
Gwarancji nikt Ci nie da, na żadnej innej dystrybucji również. Ja mogę
powiedzieć, że mam kilkanaście maszyn i problem miałem tylko z jednym
upgradem- nie pamietam dokładnie,ale coś w okolicach libselinux, po
upgradzie działało niewiele (nie działał mc, ls), ale działał ssh i lftp
- trzeba było jakąś bibliotekę do /lib wgrać ręcznie. Ale to było > rok
temu.

> Czy jest instalator do TH?

Ja używam od zawsze metody instalacji za pomocą chroot przez PLD Rescue
- metoda opisana przez Undefine tu:
http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?t=680 (przedostatni post)

Poza tym jest http://cri.pld-linux.org/ ale nie używałem.

Paweł