Re: Jakiego urządzenia potrzebuję (sieć)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 28 Paź 2008, 14:06:52 CET

On Tue, 28 Oct 2008, Michal Kochanowicz wrote:

> No i mam. Z Linuksem działa świetnie, natomiast Windows XP wogóle nie
> może się do niego podłączyć. Nawet przy włączonym rozsyłaniu SSID i
> braku zabezpieczeń. Tego mi nie napisaliście ;)

Mi DD-WRT działa bez zarzutu, linuxa do niego nie podpinałem ale wszelkie XP
i Visty śmigają :>
BTW, ukrywanie rozsyłania SSID to jedna z bardziej bezsensownych metod
"zabezpieczania" sieci wifi... Tylko utrudnia życie "legalnym" użytkownikom.
Coś a'la DRM, tylko łatwiejsze do obejścia :>

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"