Co ze stabilnoscia AC??

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Wto, 28 Paź 2008, 16:10:18 CET

Dnia wtorek, 28 października 2008, marteen napisał:

> To w takim razie jaka jest gwarancja ze dzisiaj instaluje serwer a za
> chwile po upgade wysypie sie i trzeba robic reinstalke?

Mamy sporo produkcyjnych serwerów na Ac, głównie to samba, samba+postgres lub
www+poczta, są tam raidy - głównie raid1 i to chodzi na przeróżnych maszynach
i jakoś nie zauważyłem żadnego większego problemu przy uaktualnianiu paczek
gdziekolwiek.
A już napewno nie w wymiarze który Ty tutaj ogłaszasz wszem i wobec.
Od jakiegoś czasu zaczeliśmy instalować Th. Ale to głównie w związku z tym, że
Ac się technologicznie starzeje i w wielu miejscach nie daje rady ze
sprzętem.
A i za nowym też trzeba w końcu iść...

> Czy jest instalator do TH?

Serio jest Ci potrzebny instalator do PLD?...
Ja już nie pamiętam jak toto wygląda.
Używa się RescueCD.
Nie wiesz o tym?
To Ci podpowiadam właśnie.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Cóż za smutna epoka, w której łatwiej jest rozbić atom niż zniszczyć przesąd.
(Albert Einstein)