[OT] Jaka kamera

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Śro, 29 Paź 2008, 11:31:01 CET

Dnia Wed, 29 Oct 2008 11:20:03 +0100 (CET) Jacek Osiecki <joshua w hybrid.pl> napisał:

> Polecam obejrzenie oferty dipola:
> http://www.dipol.com.pl/eshop/category.php?category=1130
>
> Tanio nie jest, ale nie handlują badziewiem...

Jak spojrzałem na ceny, to musiałem okulary ubrać.. Kamerom IP dziękuję ;)
Kamera ma być do pilnowania auta/aut - myślałem o kosztach rzędu 200-400pln, a nie 10x tyle ;)
Zostanę zatem przy CCD.

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |