Re: Kłopotliwe (jak dla mnie) dodanie dysku do raid1

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 30 Paź 2008, 10:15:03 CET

On Thu, 30 Oct 2008, Grzegorz Pietrzak wrote:

> No popatrz, a u mnie poszło i własnie się recovery robi i za małe pół godzinki
> będzie już po zabawie... :D

Ostatnio sprawdzałem to jeszcze na starszawych 2.4 i debianie woody
bodajże... Całkiem możliwe że teraz już to bez problemu rusza, przy okazji
sprawdzę :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"