Praca grupowa

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 30 Paź 2008, 12:01:47 CET

On Thu, 30 Oct 2008, Jacek Osiecki wrote:

> A na co konkretniej marudzą - że jest tylko webmailem? :)

Nie. :)
Sam nie widziałem, ale klient twierdzi że przeniósł wiadomości
do kosza, kliknął opróżnij kosz, zamknął rondcuba i włączył OE
który zaczął ciągnąć skasowane wcześniej wiadomości.
Mnie się zaś zdarza coś takiego że mam włączony podgląd wiadomości,
usuwam ją, klikam na następną, a w podglądzie widać tę skasowaną.

> Bo jako webmail jest świetny - zwłaszcza że jest plugin do managesieve...

Zgadzam się, a powyższe marudzenie zrzucam na konto wersji beta. :)
--
pzdr
Stacho Pal