Praca grupowa

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 30 Paź 2008, 15:35:52 CET

On Thu, 30 Oct 2008, Stacho Pal wrote:

> Wyszedł przez wyloguj, ale w opcjach miał zaznaczone:
> "Oznacz wiadomość do usunięcia zamiast ją usuwać"
> Bardzo ciekawa opcja. :)

Że tak powiem - dosyć standardowa... Tak samo działa squirrelmail w
defaultowej konfiguracji. Po prostu zanim usunie wiadomość, możesz jeszcze
to odwołać - albo potwierdzić klikając "porządkuj".

> Hmm, tyle że ja używam: roundcubemail-0.2-0.beta.1.noarch

Nawet nie wiedziałem że jest spakietowany :) - używam po prostu z tarballa...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"