Problem - Delaying eth0 initialization

Dominik Golba ithanoss w gmail.com
Pią, 31 Paź 2008, 08:29:32 CET

Witam

Przedwczoraj postanowiłem zainstalować PLD Th. Miałem RescueCD 2.90
(net działał) wiec zabrałem się za instalacje przez chrinst qwiata.
Niestety po zainstalowaniu wywaliło kernel panic. Spróbowałem jeszcze
raz, tym razem Ti.... O dziwo zainstalowało się normalnie,
zaktualizowało i wszystko działało (sieć także), a podobno był problem
z taką instalacją Ti. Doszedłem do wniosku, że ten kernel panic może
przez starą wersje RescueCD więc wczoraj zassałem 2.95 (x86, x86_64).
Niestety już na Rescue zobaczyłem "Delaying eth0  initialization".
Zmiany ustawień nic nie dawały, do instalacji nie doszło...
Przypomniało mi się, że miałem kiedyś płytkę CRI, którą chwilę później
znalazłem (jajko 2.6.22 chyba). Net zadziałał, instalka poszła.
Następnie reboot i uaktualnianie - bez problemów. Podczas startu
systemu znów zobaczyłem znajomy komunikat "Delaying eth0
initialization". Instalując na VirtualBox'ie w pracy (przed momentem)
takich problemów nie ma.
Posiadam płytę główną Asus p5k Pro, zintegrowana karta sieciowa to
Marvell PCI-E Gigabit LAN z AI NET2 (
http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Asus_P5K_Pro_Intel_P35/pelny,id,48288,s,1/
). Z netem łączę się przez serw z debianem, ustawienia statyczne, bez
dhcp itp.
Nie wiem za bardzo o co chodzi i bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Dominik Golba