Problem - Delaying eth0 initialization

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pią, 31 Paź 2008, 10:44:57 CET

> Przypomniało mi się, że miałem kiedyś płytkę CRI, którą chwilę później

Niestety moduly z kernela do obslugi kart Marvell Yukon zalecam jak
najszybciej odstawic. Dlaczego? Poniewaz nie wszystkie egzemplarze tych
kart dzialaja na nich poprawnie. Sam mam jeden taki. Niektore PCI ID
i/lub vendor ID tych kart sa po prostu blokowane (przynajmniej tak bylo
w serii .22, potem juz nie sprawdzalem). Inne z kolei dzialaja, ale np
karta sie wylacza po przeslaniu 200kB.

Zbuduj z CVS sk98lin.spec. To sa oryginalne sterowniki od producenta.
Moduly sky2 i skge do blacklisty modprobe'a i wszystko zacznie dzialac.
Jezeli masz Titanium wystarczy po prostu zainstalowac te sterowniki.

CRI Ci zadzialalo zapewne dlatego, ze tam ten sterownik jest :)

M.