Re: Sprzęt do PLD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 1 Wrz 2008, 22:18:08 CEST

On Mon, 1 Sep 2008, Sylwester Gruszka wrote:

> chcę kupić płytę główną ze zintegrowaną grafiką, zainteresowałem się tą:
> http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=GIGA+GA-MA78G-DS3H
> tylko nie wiem czy nie będzie problemów z:
> - grafiką ATI (xgl, compizy itp)
> - dźwiękiem, czy będzie sterownik
> - złączem HDMI - czy to bezproblemowo działa pod linuksem? :P

Powiem tak: weź tę płytę:

http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Gigabyte/Socket_775/chipset_nVidia/Gigabyte_GA_73PVM_S2H/pelny,id,48146/

Czysta rewelacja - mała, zgrabna, ma grafikę nvidii więc zero problemów
z Xami, sterownikami i akceleracją, ma wbudowane DVI i HDMI, dźwięk działa
bez problemów. Ostatnio tylko ten model kupuję do nowych kompów :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"