uvesafb w initrd

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 09:46:57 CEST

Dnia poniedziałek, 1 września 2008, Przemysław Zając napisał:
[...]
> A jest jakiś inny magiczny sposób, który by zmniejszył wielkość czcionek
> w konsoli? Bo ten jest dość słaby, czasami muszę nawet 3 razy przechodzić
> konsola-X'y bo na konsoli cały czas czerń i za którymś razem dopiero
> załapuje.

Czyżbyś miał grafike ATI?

Zawsze możesz po prostu ustawić mniejszą czcionkę systemową (co nie zawsze
działa poprawnie - patrz niżej), ale tak nie uzyskasz za wiele. Mi powyższe
na laptopie działa doskonale, nie szukałem innych rozwiązań. A z tym, żeby
na konsoli nic nie było, się jeszcze nie spotkałem na tym kompie.
Za to na Dell-u w pracy, jeśli ustawię inną czcionkę niż domyślna lub włączę
fb, to po przejściu z X-ów do konsoli mam zawsze różne dziwne problemy, np.
nie widać połowy konsoli, bo czcionka się powiększa 2x.