Ac, amd64 i smp i restarty :(

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 11:13:34 CEST

On Tue, 02 Sep 2008, Przemysław Backiel wrote:

> u mnie markuje... teraz ograniczyłem patterny które sprawdzałem
Moze podac wersje kernela, layer7 i iptables?

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | "Piersi wiernej kobiety, pazury tygrysa,
    http://yaro.perfect.net.pl/    |     miecz bohatera, pieniądz skapca -
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |    oto cztery rzeczy których nie tykaj
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |   dopóki nie umrze ten kto je posiada."