instalacja Th z CRI na vmware

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 10:16:51 CEST

On Wed, 3 Sep 2008, R w dzio wrote:

> Żadnych dodatkowych modułów nie ładowałem
> Po  starcie rescue  podzieliłem dysk na partycje  uzupełniłem  plik
> konfiguracyjny chrinst.conf  i uruchomiłem chrinst
> 15 minut i system gotowy.

Czy aby na pewno instalowałeś z CRI?

> A po co właściwie chcesz mountować cdrom ?

Żeby cokolwiek działało? Przy próbie instalacji jakiegokolwiek pakietu
wrzeszczy o addonsX... Howto wyraźnie nakazuje zamontować cdrom.

Chyba z braku czasu na zabawę będę musiał jednak sklonować AC na kolejny
serwer zamiast instalować Th :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"