Co sie stalo z ta lista i PLD??

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Czw, 4 Wrz 2008, 10:25:14 CEST

marteen nagli:
> Witam
>
> Czy ktos na tej liscie jest jeszcze??
> Odnosze wrazenie ze albo PLD umiera albo lista.
> Czlowiek pyta i nikt sie nie odzywa.
> Pare lat temu jak pamietam to setkami odbieralo sie maile
> a teraz jest jak jest...
> Po ostatnich aktualizacjach PLD zastanawiam sie czy aby czasem nie przejsc na inne distro, mialem pad wiekszosci swoich kompow gdzie uzywam softraidy.

Marcin. Kochany.
Miałem dwa lata rozbratu z PLD.
Od kilku miesięcy znowu tu zaglądam.
A Twoje pytania i sposób ich zadawania nie zmieniły się od tamego czasu
bardzo.
Mam od jakiegoś czasu odruch niewyrywania się z rozwiązaniami problemów,
które rozwiązać można posługując się manualem, logiką i googlem.
Być może inni też nabrali takich obyczajów.
Zapewniam Cię, że jeżeli będę znał odpowiedź na Twoje pytania
z 90% prawdopodobieństwem trafnej diagnozy, to napiszę.

--
WK