Sprzęt do PLD

Piotr 'peem' Gbyliczek piotr.gbyliczek w wp.pl
Czw, 4 Wrz 2008, 14:49:28 CEST

Dnia wtorek 02 wrzesień 2008, Sylwester Gruszka napisał:
> Wiem, że jakiś rok, dwa lata temu ludzie korzystający z ATI mieli różne
> problemy żeby w ogóle im chciało działać X na zamkniętych sterownikach, dla
> tego pytam tutaj - czy ktoś ma jakąś nową kartę ATI i ma/miał(a) z nią
> problemy?
> Jeśli ktoś ma i problemów nie miał to niech też napisze ;-)
> Ta karta jest opisana jako ATI Radeon HD3200 (DX10).

Ja mam w służbowym kompie HD3450 na sterownikach zamkniętych i działa całkiem
znośnie. W domu na desktopie X1950 i też zamknięte stery. Jedyne co
zauważyłem, to przy przełączaniu z X do konsoli można trafić na zwiechę, tak
że trzeba zresetować maszynę z palca. Ale możliwe, że nowsze stery to
poprawiły, bo jakoś nie zdarzyło się ostatnio.

--
peem
..:: www.peem.info ::..