Atheros :/

Marek Guevara Braun marekguevara w gmail.com
Pią, 5 Wrz 2008, 13:50:09 CEST

panta_rei pisze:

> I kolejny dzień siedzenia przy tej karcie stracony, Nowe madwifi się
> zbudowało (AC-branch mi cały czas wskakuje, ale się zbudowało) ale nie
> działa dokładnie takj samo jak poprzednie :/ Na jajkach waniliowych

Wrzuciłem do cvs madwifi-hal.spec - podmieniłem u siebie na i686 i
przynajmniej monitor działa na ac/i686/2.6.25.16 (klienta i ap nie mam
okazji sprawdzić do wieczora), zbudowało się też na carme (th/x86_64).

Jeśli to tego madwifi-hal ma Ubuntu to powinno działać (ale ja mam inne
Atherosy btw)

Pozdrawiam,
Marek