Atheros :/

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 5 Wrz 2008, 14:35:43 CEST

panta_rei:

> I kolejny dzień siedzenia przy tej karcie stracony, Nowe madwifi się
> zbudowało (AC-branch mi cały czas wskakuje, ale się zbudowało) ale nie
> działa dokładnie takj samo jak poprzednie :/ Na jajkach waniliowych
> karta ma zamiar działać na ath5k, niestety na zamiarach się kończy.
> Interfejs sie podnosi, ale żyje swoim życiem

Tak tylko asekuracyjnie nadmienię, że przed próbą użycia madwifi-ng dodaj do
blacklisty ath5k ('blacklist ath5k' w /etc/modprobe.conf) jeśli tego nie
zrobiłeś. Kiedyś sporo czasu straciłem po upgrejdzie do nowego jajka w którym
się to ustrojstwo pojawiło. Najpierw myślałem, że to madwifi-ng jest
niekompatybilne z nowym jajkiem, potem wyczytałem, że ath5k ma go zastąpić i
próbowałem z tym zawalczyć bez skutku, na końcu dodałem do blacklisty ath5k i
jeszcze raz spróbowałem madwifi-ng - śmiga do tej pory.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic