Atheros :/

panta_rei slawomir.frac w gmail.com
Pią, 5 Wrz 2008, 22:16:15 CEST

Friday 05 of September 2008 13:50:09 Marek Guevara Braun napisał(a):

> Wrzuciłem do cvs madwifi-hal.spec - podmieniłem u siebie na i686 i
> przynajmniej monitor działa na ac/i686/2.6.25.16 (klienta i ap nie
> mam okazji sprawdzić do wieczora), zbudowało się też na carme
> (th/x86_64).
>
> Jeśli to tego madwifi-hal ma Ubuntu to powinno działać (ale ja mam
> inne Atherosy btw)

Nareszcie jakieś postępy ;) Działa! Jeszcze kilka błędów jest ale
ruszył. Przy instalacji wysypuje się na nazwie pakietu, nie dodaje
ostatniej jedynki przy wanilli i trzeba katalog podlinkować. Nie
potrafi pobrać adresu z dhcp, na sztywno działa jak należy. To tyle na
szybko, w poniedziałek dokładniejsze informacjie.

Pozdrawiam!
--
 Sławomir Frąc- Braniewo    LRU #271189    *Polska Grupa Freesco*
 http://foto.sztrandek.int.pl         jid:panta_rei(at)jabber.org