Prosba o pomoc...

marteen marteen w go2.pl
Śro, 10 Wrz 2008, 13:03:20 CEST

Witam

Znowu sie powtorze ale juz sam nie daje rady.

Probuje uruchomic na PLD AC nagrywarke bluray na sata

Zainstalowalem czyste PLD AC.
Doinstalowalem moduly sata_sil do kontrolera SATA na ktorym wisi nagrywarka
doinstalowalem udev

po restarcie tworzy mi w /dev urzadzenia sr0 sr1 ale przy probie nagrywania za pomoca growisofs wywala mi komunikat ze nie moze otworzyc urzadzenia.

czy moze mi ktos podeslac "gotowca" jak to uruchomic na PLD AC??

instalowalem debiana i tam mi to dziala ale ze wzgledu na kodowanie UTF8 debian odpada bo potrzebne mi jest kodowanie ISO8859-2 zeby moc sciagac kopie z serwera netware 5.x. z pld mecze sie juz chwile i nie moge tego uruchomic

marcin